Typ som en Bucketlist.

  • Köpa en tårta, se hur mycket jag kan äta på en dag.
  • Prova på Golf minst 1 gång nästa år.
  • Spendera mer tid i naturen.
  • Springa Tjurruset.
  • Bestiga Kebnekaise.
  • Besöka London, weekend resa.
  • En tjockisresa till USA
  • Asien, bl.a Kina, speciellt Kinas landsbygd.
  • Ta mer kort, skapa, spara minnen.
  • Brodera klart tavlan.
  • Sy minst 20 plagg nästa år.
  • Skaffa en hobby.
  • Gå med i en förening/grupp.
  • Gå på föreställningar/utställningar. Spontanbokningar, mer kultur!
  • Gå en kurs.
  • Bo utomlands.
  • Baka en Cheesecake Factory Cake.
  • Klyschig fotografering med mig och min pojkvän.
  • Middagsbjudningar.
  • Ta plats.
  • Ge kärlek och omtanke till min omgivning.
  • Älska mig själv, bli min egna bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback